
25 Лис Житловий фонд підготовлений до зими – керуюча компанія “ДомКом”
Підготовка до зими цьогоріч була складною для комунальників. З весни звучали тривожні прогнози щодо проходження опалювального сезону, і ці прогнози не втрачають свою актуальність. Зміна тактики ведення бою та знищення енергосистеми України ворогом вносить корективи у розподілення енергоресурсів, що також впливає і на кінцевого споживача – мешканця. Однак керуюча компанія “ДомКом” інформує, що внутрішньобудинкові мережі до зими готові на 100%.
Почнемо з роз’яснення за що керуюча компанія несе відповідальність. Управитель, незалежно від форми управління – керуюча компанія чи ОСББ, відповідає тільки за внутрішньобудинкові мережі:
– каналізацію;
– труби опалення;
– труби водопостачання;
– стан електромережі.
Тому вони відповідають якраз за те, щоб гарячий теплоносій, що подається в будинок з котельні, безперешкодно потрапив у вертикальні трубопроводи опалення, а звідти – в оселі, і нагрів дім. Управителі не можуть впливати на температуру поданого теплоносія, а саме від нього дуже часто залежить температура у квартирі. Наразі системи будинків, що обслуговує “ДомКом”, вже повністю заповнені і підключаються до тепла.
Щоб підготувати житловий фонд до зими важливо провести ряд робіт. Так, керуюча компанія за підготовчий період замінила 340 м.п. труб центрального опалення в будинках. Також слюсарі “ДомКом” замінили 12 засувок на інженерних мережах. Ця робота дуже важлива для того, щоб мати можливість швидко локалізувати аварію, якщо вона виникне, і мінімізувати дискомфорт для мешканців будинку.
Також замінено канализації – 147.5 м.п., труб холодного водопостачання – 177 м.п..
Всі ремонти виконуються за рахунок накопичень на будинку, тобто за рахунок сплат за послугу управління. Кошти на поточний ремонт накопичуються на будинках після вирахування вартості інших поточних послуг, таких як:
- Прибирання прибудинкової території та сходових клітин (часто від прибирання сходових клітин мешканці відмовляються на користь накопичень для ремонту);
- Технічне обслуговування інженерних мереж: каналізації, гарячого та холодного водопостачання, централізованого опалення. Наприклад, до таких робіт входить регулярний технічний огляд, який виконується для того, щоб виявити слабкі місця, запланувати ремонти, а також головне – запуск опалення, скидання повітря з системи і, звісно, завершення опалювального сезону;
- Технічне обслуговування електромереж;
- Аварійна служба – вона працює 24/7, цілодобово чергують спеціальні бригади аварійної служби, які терміново виїжджають на місце аварії – пориви трубопроводу, засміченню каналізації, проблемам з електропроводкою тощо;
- Дератизація – травля крис;
- Дезінсекція – травля комах;
- Освітлення місць загального користування;
- Електропостачання ліфтів (в разі наявності) та місць загального користування;
- Перевірка та обслуговування димовентиляційних каналів – обов’язкова робота, завдяки якій зокрема зберігається безпека у використанні газу в квартирах;
- Обрізування гілок дерев, підстригання кущів.
Також витрати компанії складають:
- Сплата податків;
- Заробітна плата працівникам компанії (це двірники, слюсарі, зварювальники, електрики, муляри-штукатури);
- Закупка матеріалів, інвентаря;
- Оплата комунальних послуг (теплопостачання, водопостачання, електропостачання та оренда приміщень для ведення господарської діяльності).
Тому те, що компанія змогла цьогоріч виконати ці об’єми робіт говорить лише про сумлінність та відповідальність мешканців, завдяки яким ми можемо продовжувати роботу для Кривого Рогу.
Керуюча компанія “ДомКом” у Кривому Розі