Публічне звернення до абонентів
06 Кві Публічне звернення до абонентів
Опубліковано 14:50h
у
Новини,
Новини
by admin
Шановні добродії! Ми співпрацюємо вже не перший рік на основі здійснення Вами оплати відповідно виставлених рахунків. Така система оплати послуг з утримання (нині управління) багатоквартирним будинком була запроваджена досить давно і була прийнятною для всіх. Але, умови введеного карантину як заходу недопущення поширення Covid-19, спричинили ряд тимчасових незручностей для кожного з нас. Зокрема, мова йде про здійснення оплати послуг, що надає ТОВ «КК «Дом.Ком», адже лишаючись вдома (це вірне і свідоме рішення), не кожна людина може здійснити цю оплату онлайн.
«Карантинний» рівень оплати послуг для нас є критичним, адже ми – не зважаючи на карантин, торнадо, кризу, погоду, настрій і надалі працюємо задля вашої безпеки і захисту ваших осель. Необхідно виплачувати заробітну плату працівникам, забезпечувати їх засобами індивідуального захисту, оплачувати за світло у ваших під’їздах, стабільну роботу ліфтів, закупати матеріали для оперативного усунення аварій і т.д.
Будемо вдячні, якби Ви погодилися здійснити авансовий платіж за послуги ТОВ «КК «Дом.Ком» для забезпечення стабільної і безперервної роботи підприємства.
Карантин мине. А борги накопичяться.
Допоможіть батькам та стареньким сусідам заплатити онлайн. Максимально лишайтеся вдома і дотримуйтесь правил обмеження, які встановлені в нашому місті задля того, аби максимально скоріше повернутися до звичайного життя)))).
З надією на розуміння,
колектив ТОВ «КК «Дом.Ком»