Свідомий вибір управителя - гарантія отримання якісних послуг - Домком Кривий Ріг
19490
post-template-default,single,single-post,postid-19490,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Свідомий вибір управителя – гарантія отримання якісних послуг

Свідомий вибір управителя – гарантія отримання якісних послуг

В Кривому Розі є значна частина будинків, які перебувають в управлінні керуючих компаній, зокрема ДомКом. В ДомКом таких будинків 119. Мешканці обрали багато років тому свого управителя, і чітко знають, які обов’язки він має виконувати, чого очікувати, скільки це буде коштувати тощо. Але є меншість – для ДомКома це 50 будинків, які в компанії – на утриманні. Іншими словами, мешканці не підтвердили вибір свого управителя, і не бажають займатися “паперовими питаннями”. Чому це не найкраща стратегія, і як покращити ситуацію для свого будинка.

Часом мешканці, коли наполягають на проведенні ремонту в будинку, не розуміють, навіщо їм треба збирати якісь папери, протоколи та інші складнощі, чому не можна просто виконати ремонт, і все? Сьогодні пропонуємо розібратися, в чому ж різниця між будинками, які перебувають в управлінні та на утриманні. Які переваги і недоліки цих форм обслуговування, і як це впливає на можливість ремонтувати дім.

Мешканці будинків в управлінні ДомКом спільно із сусідами обирають перелік ремонтів, перелік послуг, які хочуть отримувати, і навіть можуть обирати, скільки коштів вони готові і хочуть накопичувати на ремонт. Наприклад, підвищивши тариф на декілька гривень, можна швидко накопичити на будинку кошти для необхідного ремонту, але не всі мешканці можуть дозволити собі фінансово суттєве підвищення. Мешканці на зборах можуть дійти згоди, домовитись (після порад фахівців, звісно), який ремонт треба робити в першу чергу тощо. Все можна обрати індивідуально для кожного будинку з врахуванням року його побудови, особливостей і побажання мешканців.

А що ж отримують мешканці будинків, що перебувають на утриманні?

 Це мінімально необхідний набір послуг. Звісно, це аварійні роботи, прибирання прибудинкових територій, технічне обслуговування інженерних мереж та мереж електропостачання, сезонні роботи – косіння трави, обрізування гілок дерев. Всі ремонти виконуються за рахунок накопичених коштів на будинку, які залишаються після виконання поточних робіт. Такі будинки обслуговуються за тарифом, який не змінювався близько п’яти років. Отже, можливість накопичувати кошти на оновлення мереж теплопостачання, гарячого та холодного водопостачання, каналізації, електропостачання, ремонт покрівлі, заміну вікон та інших робіт дуже обмежена. 

Вихід із цієї ситуації є – укласти договір на обслуговування та разом з фахівцями скласти чіткий перелік необхідних робіт із термінами накопичення на них коштів і виконання. для цього можна звернутись до керуючої компанії “ДомКом” у Кривому Розі за номером +380676362768. Вас детально проконсультують, призначать зустріч, запропонують варіанти виконання ремонтних робіт та зорієнтують по термінам. І, якщо вас та ваших сусідів все влаштує, ви зможете укласти договір та отримувати саме ті послуги, які потрібні вашому будинку та відповідають вашим побажанням. 

Ера ЖЕКів давно відійшла в історію, і згідно з чинним законодавством, відповідальність за багатоквартирний будинок лежить на плечах співвласників, тобто власників квартир. Керуюча компанія “ДомКом” готова допомогти вам потурбуватися про ваш дім.